matvik Skrevet 25. februar 2018 Skrevet 25. februar 2018 hva med dropbox eller google drive lenke? Så slipper du å oppdatere? Siter
Salvesen Skrevet 25. februar 2018 Forfatter Skrevet 25. februar 2018 8 minutter siden, matvik skrev: hva med dropbox eller google drive lenke? Så slipper du å oppdatere? Forhåpentligvis havner den under resurser etterhvert, og på homeseer plugins. Men, mulig jeg lager til noe i mellomtiden ja Siter
clio75 Skrevet 4. mars 2018 Skrevet 4. mars 2018 Hei, får denne feilmeldingen : Denne har jeg hatt på YR plugin tidligere, men etter å ha instalert YR på nytt så virker den. Kan det være at dere "krangler" om den/de sammen resurser på en måte ? Jeg har jo oppdatert YR så kan den overskrive/ ta over noe du trenger ?? AWP Siter
matvik Skrevet 4. mars 2018 Skrevet 4. mars 2018 Har hatt denne feilen på mange av mine interfacer, kan forsøke å deaktivere plugin, restarte homeseer og så aktivere det igjen som en start ihvertfall. Siter
hflatoey Skrevet 5. mars 2018 Skrevet 5. mars 2018 Har begynt å få denne feilen fleire ganger om dagen... noen ide om hva det kan være? Siter
Salvesen Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Skrevet 5. mars 2018 20 minutter siden, hflatoey skrev: Har begynt å få denne feilen fleire ganger om dagen... noen ide om hva det kan være? Hei, Ja jeg jobber med det. Jeg tror det er noen endringer i API som forårsaker det, men litt usikker enda -Oliver 1 Siter
Salvesen Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Skrevet 5. mars 2018 Akkurat nå, hflatoey skrev: Ok, supert Regner med å ha en fiks ila uken. Jeg er dog I Tyskland å jobber hele uken så mulig det blir utsatt til neste uke. Tror ikke det er rare greiene, prøver bare å finne ut når og hva som trigger det. 1 Siter
Salvesen Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Skrevet 5. mars 2018 (endret) Jeg tror jeg har fikset problemet, men siden teamviewer tuller med meg får jeg ikke testet det før jeg er hjemme fra jobb. For de som er ekstra tøffe, så kan denne prøves: https://wetransfer.com/downloads/e5f218e9ab2c0b3498d2ed3c61534bd520180305113802/cd3164a885d00d3ec899ae57f5e08bd620180305113802/d37356 EDIT: Kun .exe fil her. Bare erstatt den som ligger i HS3 filen, men stopp plugin først Endret 5. mars 2018 av Salvesen 1 Siter
hflatoey Skrevet 5. mars 2018 Skrevet 5. mars 2018 Prøver den eg, skal gi beskjed om noen timer om den oppfører seg fint Siter
Salvesen Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Skrevet 5. mars 2018 16 minutter siden, hflatoey skrev: Prøver den eg, skal gi beskjed om noen timer om den oppfører seg fint esj, det vill ikke fungere dessverre. Jeg vet iallefall hva som skjer nå, så gi meg litt tid så fikser jeg det i lunsjen 1 Siter
Salvesen Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Skrevet 5. mars 2018 Har oppdatert linken over, forhåpentligvis vill dette gjøre susen. Litt kjapp løsning, men det vill fungere(tror jeg). 1 Siter
Salvesen Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Skrevet 5. mars 2018 17 minutter siden, hflatoey skrev: Har ikkje fått noen feil enda Bra Jeg også, men det som trigget krasj tidligere har enda ikke skjedd hos meg, så jeg avventer enn så lenge Var ikke så ofte det skjedde, ett par ganger i døgnet kanskje så svarte API med feilmelding som jeg håndterte tja, dårlig ? Siter
Salvesen Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Skrevet 6. mars 2018 Ganske sikker på at den kjører stabilt nå 2 Siter
Sverre Skrevet 12. mars 2018 Skrevet 12. mars 2018 På 2/25/2018 den 20.47, Salvesen skrev: Forhåpentligvis havner den under resurser etterhvert, og på homeseer plugins. Men, mulig jeg lager til noe i mellomtiden ja Har du en oppdatert link til nedlasting av hele pluginen (ikke bare exe-filen)? Siter
Salvesen Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Skrevet 12. mars 2018 5 minutter siden, Sverre skrev: Har du en oppdatert link til nedlasting av hele pluginen (ikke bare exe-filen)? Hei, blir en weshare fil igjen da jeg er på jobb I Tyskland. https://wetransfer.com/downloads/ce171ceacc3cda002523f065da928c6620180312120740/bcefb059b6c33425b6d9918f881114dc20180312120741/1985e5 Siter
FredrikM Skrevet 19. mars 2018 Skrevet 19. mars 2018 Hei. Jeg sliter meg og få denne til og virke, men jeg har en model X. nå er jeg ganske langt fra en utvikler, men kan virke som den reagerer da på at bilen ikke har mulighet for soltak?: Response from vehicleState: {"response":{"active_spoiler_state":"retracted","api_version":3,"autopark_state":"unavailable","autopark_state_v2":"ready","autopark_style":"dead_man","calendar_supported":true,"car_version":"2018.6.1 641efac","center_display_state":0,"df":0,"dr":0,"ft":0,"homelink_nearby":false,"last_autopark_error":"no_error","locked":true,"notifications_supported":true,"odometer":19074.48542,"parsed_calendar_supported":true,"pf":0,"pr":0,"remote_start":false,"remote_start_supported":true,"rt":0,"sun_roof_percent_open":null,"sun_roof_state":"unknown","timestamp":1521456373469,"valet_mode":false,"valet_pin_needed":true,"vehicle_name":""}} Initializing plug-in(2): teslaSeer Instance::Conversion from string "null" to type 'Double' is not valid.STACK: Server stack trace: Exception rethrown at [0]: at System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.HandleReturnMessage(IMessage reqMsg, IMessage retMsg) at System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.PrivateInvoke(MessageData& msgData, Int32 type) at HomeSeerAPI.IPlugInAPI.InitIO(String port) at Scheduler.clsHSPI.CheckInterfaces() Det er mulig jeg er helt på bærtur og tar gjerne inspill. Jeg syntes plugginen virker ekstremt spennende og skulle gjerne fått den til og virke. Siter
Moskus Skrevet 20. mars 2018 Skrevet 20. mars 2018 @Salvesen må endre "Double" til "Double?". ... og deretter sjekke .HasValue før beregninger/opplisting gjøres. Siter
Salvesen Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Skrevet 20. mars 2018 Hehe se der ja! Har ikke tatt høyde for at folk mangler ting tydligvis Rart ikke folk har hatt problemet først. Fikser det nu Siter
Salvesen Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Skrevet 20. mars 2018 1 time siden, FredrikM skrev: @Salvesen Takker og bukker Sendte deg en link på melding. Har gjort en hotfix, satser på å forbedre dette i neste versjon ift ekstra utstyr og slikt Siter
Sverre Skrevet 24. mars 2018 Skrevet 24. mars 2018 Jeg har et spørsmål/ønske, @Salvesen. Kontinuerlige oppdateringer av bilens status fører til at den aldri går inn i dvale modus, eventuelt vekkes fra dvale stadig vekk (avhengig av intervallet). Dette er ikke så farlig i hverdagen, men ved f.eks. ferier, hvor bilen blir stående stille uten lading, gjerne i en uke i strekk, er dette uheldig. Jeg ønsker derfor å sette oppdateringsintervallet til 0, og med det skru av kontinuerlige oppdateringer, og heller trigge oppdatering manuelt. Etter hva jeg kan se er ikke dette mulig i dag, eller tar jeg feil? (Intervallet kan settes til 0, men da forsvinner vel alt av oppdateringer?) I så fall må du gjerne føre opp dette som ønsket funksjonalitet i framtidige versjoner ? Siter
Salvesen Skrevet 24. mars 2018 Forfatter Skrevet 24. mars 2018 4 minutter siden, Sverre skrev: Jeg har et spørsmål/ønske, @Salvesen. Kontinuerlige oppdateringer av bilens status fører til at den aldri går inn i dvale modus, eventuelt vekkes fra dvale stadig vekk (avhengig av intervallet). Dette er ikke så farlig i hverdagen, men ved f.eks. ferier, hvor bilen blir stående stille uten lading, gjerne i en uke i strekk, er dette uheldig. Jeg ønsker derfor å sette oppdateringsintervallet til 0, og med det skru av kontinuerlige oppdateringer, og heller trigge oppdatering manuelt. Etter hva jeg kan se er ikke dette mulig i dag, eller tar jeg feil? (Intervallet kan settes til 0, men da forsvinner vel alt av oppdateringer?) I så fall må du gjerne føre opp dette som ønsket funksjonalitet i framtidige versjoner Forstår jeg det rett om du vill sette oppdateringstid slik at den "aldri" gjør dette automagisk, og heller ha en "updatenow" knapp som du kan bruke manuelt? Ikke noe problem å legge inn, må bare sjekke at jeg forstår det rett Siter
Sverre Skrevet 25. mars 2018 Skrevet 25. mars 2018 (endret) Stemmer! ?? Edit: Helst med mulighet for å trigge "updatenow" fra eventer Endret 25. mars 2018 av Sverre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.