kjempis Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Holder på å bygge hus, og elektriker har planlagt å sette inn downlights av typen Junistar Soft 10W. Er det noen som har erfaringer med å bruke Fibaro Dimmer 2 med disse, og vet om jeg kan risikere å plages med blinking eller dårlig dimmekurve? Skal ettermontere dimmerne, så får ikke testet dette ved overtakelse. Dette er integrerte downlights og ikke GU10, så det er ikke bare bare å skifte de ut heller hvis det feiler. Burde jeg kanskje heller gå for GU10 av den grunn? Endret 21. oktober 2017 av kjempis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Tror det beste bare er å kjøpe en Dimmer 2 og be elektrikker skaffe deg en lampe så du kan teste. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shen Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Last har også noe å si, så ville testet med minimum det antallet du skal ha på en sone. Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjempis Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2017 Takker, skal få testet på forhånd ja. Var bare på jakt etter eventuelle erfaringer om noen hadde det [emoji4] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.