Populært innlegg Fermate Skrevet 21. oktober 2017 Populært innlegg Skrevet 21. oktober 2017 Stakk en kjapp tur innom "Bygg Reis deg" i går. Jeg bor jo rett ved siden av messa. Det ble så kort at jeg ikke synes det er verd en bloggpost, så jeg dumper heller noen stemningsbilder her. De første jeg ramlet over var gutta på Futurehome: De hadde rigget seg til med vinduer, ventilasjon og varmestyring og El-bil lading Alltid hyggelig å hilse på Futurehome gutta. Jeg pleier alltid å stikke innom HDL også når de har stand og høre hva de har for noe nytt siden sist. De viste lydløsning fra Casa og en DOT selv om den ikke var ferdig integrert ennå. Det står jo klart og tydelig at serveren er en Pi Og det er den også De har jo mange kule dingser å sette i veggen, bare synd at få av dem kan brukes uten bus-system deres. Denne her feks: Som er helt konfigurerbar: Sist jeg så denne var den kun i papp og de var kommet med flere fingeravtrykk lesere Til høyre en nyansatt Lys-designer (Jeg vet om MANGE hus som kunne trenge et besøk...) Disse spottene kunne sparkles inn i gipsplater og ga en kul effekt som var litt vanskelig å ta bilder av Selv om HDL først og fremst jobber mot elektrikere og forhandlere fikk jeg beskjed om at prisene på hjemmesiden deres er sluttbruker priser... JEG er jo mest opptatt av hvilke av produktene dere jeg kunne brukt samme med mitt HS system.... Futurehome gutta skulle samles på Raus så jeg stakk også innom ved 20 tida til en rask øl. Hyggelig! Traff også @Snowman som viste seg å være lokal. 9 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.