Christian Skrevet 22. oktober 2017 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg får en feilmelding i loggen når jeg starter Homeseer. Det er som følger : 22.10.2017 11.06.35 ~!~Error~!~Unable to start plug-in API: Bare ett bruk av hver enkelt kontaktadresse (protokoll/nettverk adresse/port) er vanligvis tillatt Dette fører til at jeg ikke får startet noen plugins. Noen som kan hjelpe ? Siter
Arne Johnny Skrevet 22. oktober 2017 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg får en feilmelding i loggen når jeg starter Homeseer. Det er som følger : 22.10.2017 11.06.35 ~!~Error~!~Unable to start plug-in API: Bare ett bruk av hver enkelt kontaktadresse (protokoll/nettverk adresse/port) er vanligvis tillatt Dette fører til at jeg ikke får startet noen plugins. Noen som kan hjelpe ? Jeg har fått ett par slike og det har løst seg ved å restarte servernSent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Moskus Skrevet 22. oktober 2017 Skrevet 22. oktober 2017 Det skjer når plugin'en allerede kjører før du startet HS3, den ble sannsynligvis ikke avsluttet skikkelig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.