Oliver Skrevet 23. oktober 2017 Skrevet 23. oktober 2017 Hei Jeg ønsker å få tekst på knappene mine når jeg bruker Status tracking på et "Image", men det ser ikke ut til at det går på en enkel måte. Det skal vises et bilde når knappen er i normal og et annet når den er trykket på. Knappen skal forbli "nedtrykket" og ønsker også da en tekst på knappen som beskriver hva den er. Noen med en ide? Mvh Oliver Siter
Moskus Skrevet 23. oktober 2017 Skrevet 23. oktober 2017 Er det ikke bare å fylle ut "Text"-propertien? Siter
Oliver Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter Skrevet 23. oktober 2017 Det er ikke text mulighet hvis jeg velger "Image" fra kolonnen som heter "Others" under Skinn. Problemet er at jeg ønsker bilde og tekst på knappene. Rart hvis ikke det får an å få til på en grei måte. Siter
Moskus Skrevet 23. oktober 2017 Skrevet 23. oktober 2017 Er det ikke? Men du kan jo velge noe annnet? "Text" for eksempel, og så definere bakgrunnsbilde (som skal være trackable) og tekst oppå der. Siter
Oliver Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter Skrevet 24. oktober 2017 Skal prøve det, men trodde visst man valgte Text så var det bare teksten som var trackable og man kunne også sette dynamisk farge på bakgrunnen, men skal sjekke om det er mulig å bruke bilde og. Takk for svar. Siter
Oliver Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter Skrevet 25. oktober 2017 Det fungerte å bruke "Text" istedent. Da får jeg valgfritt bilde og en tekst på knappen. Takk for hjelpen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.