kris10an Skrevet 24. oktober 2017 Skrevet 24. oktober 2017 Noen som har gått all in og kun bruker denne til å lage og endre automasjoner? Funker det greit eller er det problemer som gjør at man bør vente litt før en konverterer fra manuell standard? Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Siter
Bewe Skrevet 25. oktober 2017 Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Har ikkje sett noke på den, eg forsto det som at den forutsetter at alle automasjoner ligger i automations.yaml. Frykter dette fort kan bli uoversiktlig, og så liker eg å ha kontroll over filene Interesant å høyre om noken har erfaringer... Endret 25. oktober 2017 av Bewe Siter
Kjetil Skrevet 25. oktober 2017 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg begynte men fant veldig fort ut at det blir mye lettere å bare bruke tekst filer Det blir mye copy'n'paste uansett i.o.m. at det ikke er er nedtrekk på valg av f.eks entity id og states. Siter
kris10an Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter Skrevet 26. oktober 2017 Ok. Høres ut som det er en vei å gå før denne er en fullverdig erstatter for knoting i yaml Hvordan er det forresten med and og or? Støtter editoren dette? Siter
Kjetil Skrevet 26. oktober 2017 Skrevet 26. oktober 2017 Kan ha flere conditions og triggers, så blir vell bare AND direkte. Så "bare" å tenke motsatt hvis du skal ha OR ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.