Odd Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Riktignok en gammel standard, eller forsøk på standard, men like fullt verdig en plass etter mitt syn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odd Skrevet 23. november 2017 Forfatter Del Skrevet 23. november 2017 Neivel ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Tja... er vel ikke akkurat mye brukt for tiden...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odd Skrevet 23. november 2017 Forfatter Del Skrevet 23. november 2017 Tja, jeg kjører det på hytta, samt noen få moduler hjemme. Tenkte faktisk å dra det i gang litt igjen fordi det har støtte for min Logitch fjernkontroll via IR. Det vil si jeg har en X10 enhet med IR som jeg igjen kan lese med RFXCOM eller HomeSeer X10 (CM15A) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.