GeneralVirus Skrevet 23. juni 2016 Skrevet 23. juni 2016 Bare jeg som syns det var litt irriterende med den nye forsiden? Jeg kommer ikke hit for nyheter men for forumet. Siter
Vitellius Skrevet 23. juni 2016 Skrevet 23. juni 2016 (endret) Nei, det er ikke bare du. Trodde faktisk det var noe galt med siden jeg. Når det er sagt, så er det jo ikke verre enn å bokmerke selve "Forum"-siden da... Endret 23. juni 2016 av Vitellius Siter
iblis Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 Selve forsiden er fortsatt under utvikling og det vil komme en del mer innhold der snart. De fremtidige planene for Hjemmeautomasjon.no er at forumsdelen bare vil bli en mindre del av siden og det vil legges større vekt på gode guider, artikler og nyheter innen hjemmeautomasjon. Så til dere som kun er ute etter forums delen så er det bare å bokmerke denne delen av siden ? EDIT: Og bruker du Tapatalk så vil du ikke merke noen forskjell overhode. 1 Siter
Moskus Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 21 minutter siden, iblis skrev: De fremtidige planene for Hjemmeautomasjon.no er at forumsdelen bare vil bli en mindre del av siden Uheldig formulering, Iblis. Forurmet vil ha like stor plass som før (det er jo superviktig!), men vi vil i tillegg gi plass til guider, artikler og nyheter innen hjemmeautomasjon. Målet er jo at vi sammen her på siden skal bli størst og best på hjemmeautomasjon i Norge. Og i verden, og universet! ... og så ser vi (iallfall noen av oss) at mange spørsmål går igjen. Min Facebook Messenger har ofte nye henvendelser om "hvor starter jeg", "hvordan kommer jeg i gang med Nnnn", og "hvordan fungerer Zzzz". Så istedenfor å svare hver enkelt på det, er målet å lage guider og artikler som dekker disse spørsmålene. Da blir det mer tid til annet, samt at andre får et fornuftig startsted. 1 Siter
iblis Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 Du har helt rett. Forumet vil ikke bli noe mindre i den forstand. Men for nye brukere som kommer så vil kanskje ikke hovedgrunnen for at de besøker oss være forumet, men artikler, guider og nyheter innen hjemmeautomasjon. Det var det jeg mente ? Siter
GeneralVirus Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Skrevet 24. juni 2016 Skjønner hva dere tenker, men for oss som er her en par gang om dagen så er en forside med nyheter som kanskje oppdateres en par ganger i uken litt unødvendig. Hva med å la oss registrerte brukere velge om vi vil ha forumet eller nyhetene som forside? Det var spesielt irriterende på mobilsiden. Bruker ikke tapatalk. Siter
iblis Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 36 minutter siden, GeneralVirus skrev: Skjønner hva dere tenker, men for oss som er her en par gang om dagen så er en forside med nyheter som kanskje oppdateres en par ganger i uken litt unødvendig. Hva med å la oss registrerte brukere velge om vi vil ha forumet eller nyhetene som forside? Det var spesielt irriterende på mobilsiden. Bruker ikke tapatalk. Som sagt, bokmerk http://www.hjemmeautomasjon.no/forums Siter
Moskus Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 2 timer siden, GeneralVirus skrev: Hva med å la oss registrerte brukere velge om vi vil ha forumet eller nyhetene som forside? Tja... kanskje vi kan undersøke om dette er mulig, @iblis? ... for folk med over X poster eller noe slikt? @GeneralVirus, vi er litt i hendene på hva som er mulig fra Invision, for vi er stort sett mer opptatt av smarthus enn forum-utvikling så vi programmerer lite (les: ingenting) selv. Siter
iblis Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 3 minutter siden, Moskus skrev: @GeneralVirus, vi er litt i hendene på hva som er mulig fra Invision, for vi er stort sett mer opptatt av smarthus enn forum-utvikling så vi programmerer lite (les: ingenting) selv. Det meste av modifikasjoner er faktisk mulig da du kan forandre på alt av HTML/CSS/PHP/JAVA kode selv i Invision. Og noen av templatene som blir brukt her har jeg faktisk kodet selv ? Men tilbake til topic: Jeg lover å ta en titt på muligheten for at en bruker kan velge startside selv, når jeg får tid derimot ? Siter
GeneralVirus Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Skrevet 24. juni 2016 Blir nok vant til ting etterhvert. Pleier å trykke på logoen for å komme tilbake til forumet, men da havnet jeg plutselig på nyhetene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.