Tor Aage Skrevet 29. oktober 2017 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg har en mappe med x antall mp3-filer som spiller ved bevegelse innenfor gitte tidsrom, men jeg skulle gjerne hatt de til å spilles random, uten at jeg må sette filene manuelt til tidspunkt.. hva er letteste måte å gjøre det på? Siter
ZoRaC Skrevet 29. oktober 2017 Skrevet 29. oktober 2017 Kan kanskje bruke noe sånt? Sitat Dim filer As String() = Directory.GetFiles("C:\mydirectory") Dim fil As String = filer(New Random().Next(0,filer.Length-1)) File.Copy(fil, «c:\spill_denne.mp3», True) Siter
Tor Aage Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter Skrevet 29. oktober 2017 38 minutter siden, ZoRaC skrev: Kan kanskje bruke noe sånt? Hvordan kan jeg bruke den i en slik setting: Hvis bevegelsessensor merker bevegelse slå på lys, og spill random mp3? Siter
ZoRaC Skrevet 29. oktober 2017 Skrevet 29. oktober 2017 19 minutter siden, Tor Aage skrev: Hvordan kan jeg bruke den i en slik setting: Hvis bevegelsessensor merker bevegelse slå på lys, og spill random mp3? Slå på lys Kjør scriptet over Spill av «c:\spill_denne.mp3» (for den byttes ut av scriptet med en tilfeldig mp3). 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.