mk1 black limited Skrevet 29. oktober 2017 Skrevet 29. oktober 2017 Endelig får jeg bruk for innendørssirenen! Må fikse til litt skummelt lys med Jowihue også. IMG_7056.MOV Siter
ZoRaC Skrevet 29. oktober 2017 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg har en IKEA RGB i utelyset ved døra, som skal lyse orange på tirsdag. Når det ringer på, endres den til knall rød i 10 sekunder, samtidig som denne latteren spilles av på en høyttaler over døra. I vinduet i 2. etg på begge sider av huset, så spilles denne av mot et laken: 1 2 Siter
mk1 black limited Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Skrevet 31. oktober 2017 On 10/29/2017 at 21:06, ZoRaC said: I vinduet i 2. etg på begge sider av huset, så spilles denne av mot et laken: Rapper glatt denne ideen! Siter
BME Skrevet 31. oktober 2017 Skrevet 31. oktober 2017 Bevegelsessensor på trappa som trigger Sonos ute med ulvehyl, dameskrik og ondskapsfull latter. I tillegg lys i edderkoppspinn som slås på ved bevegelse. Siter
ZoRaC Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 18 timer siden, ZoRaC skrev: Halloween ala smarthus! Se video Ble visst bare del 1... Del 2... 1 Siter
mk1 black limited Skrevet 1. november 2017 Forfatter Skrevet 1. november 2017 Rappet som sagt videoen din og projiserte den på garasjeporten hele kvelden Siter
BME Skrevet 3. oktober 2019 Skrevet 3. oktober 2019 På tide å dra i gang denne igjen Noen spenstige ideer til Halloween i år? Siter
ZoRaC Skrevet 3. oktober 2019 Skrevet 3. oktober 2019 1 time siden, BME skrev: På tide å dra i gang denne igjen Noen spenstige ideer til Halloween i år? Blir vel samme som før om årene, men sammen med Twinkly lys som aktiveres av bevegelse på trappa. Siter
Moskus Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 @mk1 black limited har du originalvideoen enda...? Siter
mk1 black limited Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter Skrevet 4. oktober 2019 Nei, finner den ikke dessverre...:( Siter
ØysteinHJ Skrevet 5. oktober 2020 Skrevet 5. oktober 2020 Hadde tenkt å starte en ny tråd, men spinner videre på denne tråden, jeg. 🙂 Det nærmer seg halloween igjen. Har fått lys over på Philips Hue, og skal teste ut halloween-scenen deres. Tenkte også å spille av noen lydspor trigget av bevegelsessensorer. Må bare kalibrere "skummelhetsnivået", siden det er mye småttinger som kommer på døra hos oss. 😄 Noen som har ideer til andre ting man kan finne på? Siter
Moskus Skrevet 5. oktober 2020 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg lurer på om jeg skal rulle ut DMX-lysene. Det begynner å bli litt. Men i år blir det muligens en litt annerledes Halloween. Lurer på å lage Halloween-disko for jentene og venner i garasjen. Siter
ØysteinHJ Skrevet 5. oktober 2020 Skrevet 5. oktober 2020 11 minutter siden, Moskus skrev: Jeg lurer på om jeg skal rulle ut DMX-lysene. Det begynner å bli litt. Men i år blir det muligens en litt annerledes Halloween. Lurer på å lage Halloween-disko for jentene og venner i garasjen. Lyst til å komme med litt techspecs på hva du skal gjøre? Siter
Moskus Skrevet 6. oktober 2020 Skrevet 6. oktober 2020 Styrer diverse lys og LED-striper fra QLC+ via DMX. Vet ikke om det er så mye mer å forklare før jeg får tatt noen bilder... Fikk nettopp en moving head lampe, det var like gøy som jeg hadde trodd. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.