Fermate Skrevet 2. november 2017 Skrevet 2. november 2017 Noen som har testet dette? Særlig om den kan kjøre samtidig med HS eller HUE skill ! Siter
Moskus Skrevet 2. november 2017 Skrevet 2. november 2017 Hvis HUE og HS kan kjøre samtidig, burde ikke Trådfri ha noen begrensninger. Siter
Fermate Skrevet 29. desember 2017 Forfatter Skrevet 29. desember 2017 Siden IKEA pærer, en IKEA bridge og en Alexa dings er en meget enkel, billig og rask måte å komme i gang med litt hjemmestyring på, regner jeg med å bli spurt om hjelp til å sette opp dette fra ganske mange i min omkrets framover. Jeg tok derfor fram demohuset i dag og gikk igjennom trinnene for å lære det selv. Det gikk veldig glatt men jeg er jo ikke akkurat nybegynner... Det var imidlertid en ting som jeg ikke fikk helt klart for meg og det var rekkefølgen på operasjonene; Skal jeg først sette IKEA appen opp til å peke på Alexa og deretter enable IKEA skillen, eller går det like greit motsatt rekkefølge? 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.