panylund Skrevet 2. november 2017 Skrevet 2. november 2017 (endret) Fikk akkurat en tilbudsmail om AirPatrol Nordic til en litt mer levlig pris enn vanlig. men spørsmålet er jo om den kan kommuniseres med via homeseer på noen måte? å flytte fra en fjernkontroll til en mobilapp gir meg ikke så mye.. Noen som vet noe om denne? edit: litt kjapp i avtrekkeren ser jeg. det var bare gsm utgaven som var på tilbud så da er den jo lite interresant for meg men spørsmålet er jo fortsatt gyldig for wifi versjonen.. Endret 2. november 2017 av panylund Siter
PerH Skrevet 2. november 2017 Skrevet 2. november 2017 Vet bare at jeg er fornøyd med Remotec ZXT-120 for varmepumpekontroll, satte bare inn kode for min pumpe, og vips. Ser ingen grunn til å kjøpe noe annet for oppgaven før jeg bytter hele varmepumpen med en med innebygget trådløst grensesnitt. Siter
panylund Skrevet 2. november 2017 Forfatter Skrevet 2. november 2017 hmm den der hadde jeg rett og slett glemt. takk for tipset:) det er jo en potensielt mye bedre løsning Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.