Spekulant Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Lurer på hvordan jeg får slått på min Aeon Labs Repeater Slave? Har fått lagt inn den i Homeseer men står som off på listen over Devices. Ble heller ikke bedre rekkevidde så tydelig at den ikke fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Har du optimalisert Z-Wave nettverket etter at du satt den opp? Endret 25. juni 2016 av GeneralVirus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spekulant Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Nei, har ikke det, kan det være grunnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Ja, du må fortelle de eksisterende enhetene dine om at du har fått en ny Z-Wave enhet som signalet kan routes igjennom. Anbefaler deg å lese tråden jeg linket til for nærmere forklaring på hvordan det gjøres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spekulant Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Er det kun inne på menyen til Repeater'n du kjører optimize ja? Gjort dette men fortsatt ikke forandring, står bare sånn nå også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Høres ut som det er på høy tid å kjøre en skikkelig optimalisering: Gå til Plugins -> Z-wave -> Controller Management. Åpne Z-wave interfacet ditt, og velg "Optimize a network, no return route changes". Trykk start. Vent. Det tar tid. Gjør dette tre ganger til. Etter slutt noterer du ut eventuelle noder som ikke blir optimalisert. Så til slutt velger du: "Fully Optimize a Network" som kjøres én gang til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spekulant Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Da har jeg gjort dette, men veldig rart, er helt åpent fra repeatern å til ene bevegelse sensoren men fortsatt ikke kontakt mellom dem, noe metode å sjekke om repeatern fungerer? Står fortsatt som off i programmet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Gå inn på Z-Wave under Plugings og velg Node Information. Sjekk Neighbors på Repeater noden. Da kan du se om Repeateren fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spekulant Skrevet 27. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2016 Fikk nå et svar fra der jeg kjøpte den at Homeseer støtter ikke AEOTEC Range Extender, noen som har erfaring med at dette stemmer eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Såvidt jeg kan se så støtter HS noen Repeatere fra Aeon Labs. Om de støtter den du har vet jeg ikke. Hva står det under Neighbors på repeateren under Node Information? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.