Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan jeg får slått på min Aeon Labs Repeater Slave? Har fått lagt inn den i Homeseer men står som off på listen over Devices.

Ble heller ikke bedre rekkevidde så tydelig at den ikke fungerer.

Skrevet

Ja, du må fortelle de eksisterende enhetene dine om at du har fått en ny Z-Wave enhet som signalet kan routes igjennom. Anbefaler deg å lese tråden jeg linket til for nærmere forklaring på hvordan det gjøres.

Skrevet

Høres ut som det er på høy tid å kjøre en skikkelig optimalisering:

Gå til Plugins -> Z-wave -> Controller Management.

Åpne Z-wave interfacet ditt, og velg "Optimize a network, no return route changes".

Trykk start.

Vent. Det tar tid.

Gjør dette tre ganger til.

Etter slutt noterer du ut eventuelle noder som ikke blir optimalisert.

Så til slutt velger du:

"Fully Optimize a Network" som kjøres én gang til slutt.

Skrevet

Da har jeg gjort dette, men veldig rart, er helt åpent fra repeatern å til ene bevegelse sensoren men fortsatt ikke kontakt mellom dem, noe metode å sjekke om repeatern fungerer? Står fortsatt som off i programmet?

image.jpeg

Skrevet

Fikk nå et svar fra der jeg kjøpte den at Homeseer støtter ikke AEOTEC Range Extender, noen som har erfaring med at dette stemmer eller ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.