Odd Skrevet 2. november 2017 Skrevet 2. november 2017 Jeg bor i blokk og har sss siedle porttelefon som styrer åpning av ytterdør i inngangsparti. Ringeklokke med toveis tale ved inngangsparti. Ringeklokke ved inngangsdør til leilighet er koplet inn i systemet. Jeg lurer på om noen har erfaring med å kople dette grensesnittet med HS3? Styring av ytterdør ringeklokke og eventuelt tale. Siter
Andreas Skrevet 3. november 2017 Skrevet 3. november 2017 Hva ønsker du å gjøre? Varsel ved ringeklokke og mulighet for å trykke på låsoppknappen? Dette er mulig med en Fibaro binærmodul.. Siedle kjører på bus, så jeg tror du må bli oppringt før din knapp kan låse opp døren?! Siter
Odd Skrevet 3. november 2017 Forfatter Skrevet 3. november 2017 5 timer siden, Andreas skrev: Hva ønsker du å gjøre? Varsel ved ringeklokke og mulighet for å trykke på låsoppknappen? Dette er mulig med en Fibaro binærmodul.. Siedle kjører på bus, så jeg tror du må bli oppringt før din knapp kan låse opp døren?! Hvis det er mulig å få gjennom tale i tillegg. Ja, når noen trykker på ringeknappen nede, får jeg et signal og en varsel lampe lyser rødt. Jeg antar at jeg ikke kan låse opp døra uten at det skjer, når det skjer trykker jeg på den knappen som lyser, og døra åpnes. Det er samtididig opprettet toveis kommunikasjon med enheten nede. Skjønner at du tenker på selve styringen med Fibaro binærmodul, og at tale eventuelt må løses med en annen modul / lydkort / sip. Har du noen erfaring med å bruke Fibaro binærmodul til lignende løsninger? Siter
Moskus Skrevet 3. november 2017 Skrevet 3. november 2017 6 timer siden, Andreas skrev: Varsel ved ringeklokke og mulighet for å trykke på låsoppknappen? Dette er mulig med en Fibaro binærmodul.. Du får ikke mulighet til å "trykke" på noe med Fibar Binærmodul, reléene kan ikke styres remote. Siter
Einar Skrevet 3. november 2017 Skrevet 3. november 2017 Kan ikke så reléets tilstand leses av over Z-Wave? Det blir jo selvfølgelig et "bortkastet" relé om man ikke bruker det til å sende strøm til en god gammel pling-plong boks. Siter
Moskus Skrevet 3. november 2017 Skrevet 3. november 2017 45 minutter siden, Einar skrev: Kan ikke så reléets tilstand leses av over Z-Wave? Jo, det går nok, men du kan ikke "trykke" på døråpne-knappen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.