Moskus Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 http://enerwe.no/kraft/smarte-strommalere-til-alle/ Deler av dette er jo gode nyheter for oss: Det forutsetter smarthus, og mer smarthus enn hva man får til med Hue, Homekit og Trådfri alene. Men jeg lurer på om han tror på sånt som dette selv: Sitat Kostnadene knyttet til de nye målerne skal dekkes av nettselskapene. Det betyr høyere nettleie for deg og meg. Samtidig vil de nye målerne legge til rette for reduserte kostnader over tid hos nettselskapene, noe som på sikt betyr lavere nettleie for kundene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PerH Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 tja, de vil vel få bedre tilbakekobling for reguleringen av kildene? Hvis de kan jobbe med bedre predisksjoner på når pådraget må opp er det kanskje mindre påkjenning for systemene enn å reagere på etterskudd? Kjenner overhodet ikke systemene her, men jeg skulle tro at med mer info om hva som kreves når, gjør at man kan kjøre systemet bedre og få mindre vedlikehold som resultat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cogliostrio Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det var jo et morsomt utspill. Velger og forholde meg meget skeptisk til at det kommer til å skje. Kilde Jeg kan heller ikke se at det er så mye å spare på smarthus før det blir innført effekt-måling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einar Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Er det noen som tviler på at effektledd tariff for alle kommer? Når alle målerene er installert så: Zmakk! Der kommer avgiften. Da blir nok min elbil byttet ut til bensinbil igjen. Lading på hytta kommer da til å pushe strømregningen der i taket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.