Venin Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Noen som har erfaringer med Fibaro sin FGS-212 2.5kW og to lysrør? Det som skal styres er et gammel T8-lysrør på 18 W og et nyere T5-lysrør på 13 W. Blir det for høy startstrøm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Venin Skrevet 1. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2016 @Fermate Jeg fulgte etter deg inn hit. Tror du en FGS-212 2,5 kW vil klare dette? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Fermate Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg mener at den skal klare to lysrør ja. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Venin Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Takk for svar. Jeg prøver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Venin
Noen som har erfaringer med Fibaro sin FGS-212 2.5kW og to lysrør? Det som skal styres er et gammel T8-lysrør på 18 W og et nyere T5-lysrør på 13 W. Blir det for høy startstrøm?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.