Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått den i hus! :) 

Et par spørsmål/kommentarer:

• jeg får bare valgt 4-12 kopper, er det ikke mulig med 1-3? Er det slik på gen1 også?

• bruker dere filter, i så fall, hvilken størrelse?

• like godt muligheten til å velge bønner eller filterkaffe. :) har gen1 den muligheten?

• hva gjør egentlig «preheat»? Tar fryktelig lang til å lage kaffe når den skal står og forvarme i 3 min før den begynner å trakte!

Skrevet (endret)
21 minutter siden, ZoRaC skrev:

• jeg får bare valgt 4-12 kopper, er det ikke mulig med 1-3? Er det slik på gen1 også?

Nei, kan velge individuelt 1-12

• bruker dere filter, i så fall, hvilken størrelse?

Står 4 på de jeg bruker nå.

• like godt muligheten til å velge bønner eller filterkaffe. :) har gen1 den muligheten?

Kan velge mellom bønner og filterkaffe ja.

• hva gjør egentlig «preheat»? Tar fryktelig lang til å lage kaffe når den skal står og forvarme i 3 min før den begynner å trakte!

Aner ikke, men kanskje kaffen skal bli bedre da? :-) 

Endret av Gaute
Skrevet
På 5.11.2017 den 20.11, ZoRaC skrev:

jeg får bare valgt 4-12 kopper, er det ikke mulig med 1-3? Er det slik på gen1 også?

Jeg sjekket med leverandør (whiteaway.no), de mente det måtte være feil på maskina og ba meg fylle ut RMA-skjema. Så spurte jeg Smarter direkte...

Sitat

Currently the minimum cups you can select is 4 cups. 

This is to ensure high quality coffee. 

It has been raised as a request to our development team to descrease the minimum cups. 

:o 

• 1 måned senere...
Skrevet
Akkurat nå, Øyvind skrev:

Smarter forteller nå at default minimum er 4 kopper, men firmware kan endres til å kunne trakte 2 kopper, noe som er rundt 2,4 dl

Ja, men de sier ikke noe om når en slik endring kommer... :( 

Skrevet
42 minutter siden, superwerder skrev:

Brug IFTTT...der kan du vælge 1-3. Maskinen gemmer indstillingen indtil du ændrer den.

Har du sett! :D 

3D1BDFB1-C20D-4020-B9E9-440869760783.thumb.jpeg.ad9bdd091ba54e71ba9bbd1144d4dcf9.jpeg

Skrevet

Vurderer Smarter Coffee som gave på nyåret.  Har sett noen tester på youtube, hovedsaklig av første utgave. 
Ser ut til at den fikk hard medfart hos enkelte.   Er Gen2 mye bedre enn den første?   Og ikke minst, er den verdt pengene?

Skrevet

Har hatt gen 2 i en måneds tid og er veldig fornøyd utenom deres valg av skyløsning. (Er ikke en IFTTT fan).

Noe de kunne løst med et enkelt REST api lokalt...

Men kaffen er god og den gjør det den skal slik den skal.

Skrevet

IF ting tar tid er jeg heller ikke spesielt glad i, men til tross for det er maskinen bestilt og ankommet Eplehuset for henting.  Satser på at fruen blir fornøyd med ferdig kaffe når hun står opp om morran

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.