DigitalT Skrevet 7. november 2017 Skrevet 7. november 2017 Hei dere, trenger litt hjelp til et koblingsskjema. Skjema (Bilde : A.png) er til en pumpestasjon og jeg trenger varsling dersom denne skulle feile. I/O -X1 5, 6 og 7 er tilegnet dette slik jeg forstår av skjema. Jeg ønsker benytte meg av Fibaro Universal Binary Sensor. (Bilde: Universal_Binary_Sensor_Fibaro.png) Jeg tenkte meg at kobling blir slik: 5 ->GRND 6 -> IN1 7 -> IN2 Da har jeg status om alt er OK når bryter står mot 7 eller om jeg skal blåse av en alarm dersom feil-bryter hopper over til 6. Er på rett kjøl eller? Siter
ZoRaC Skrevet 7. november 2017 Skrevet 7. november 2017 (endret) 13 minutter siden, DigitalT skrev: Jeg tenkte meg at kobling blir slik: 5 ->GRND 6 -> IN1 7 -> IN2 EDIT: Ser ut til at jeg tok feil og at det bare er en skrivefeil på bilde du la ut: http://manuals.fibaro.com/binary-sensor/ Så da blir det nok: 5 -> GND 6 -> IN1 7 -> IN2 P til "+" på 24VDC Endret 7. november 2017 av ZoRaC Siter
DigitalT Skrevet 7. november 2017 Forfatter Skrevet 7. november 2017 Ja jeg burde kanskje holdt meg til den offisielle manualen - så da var jeg iallefall ikke helt "off" . Takk for hjelpen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.