Chris Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 HomeSeer har nå mange gode tilbud! https://shop.homeseer.com/collections/home-control-software/products/homeseer-hs3pro-home-automation-software-download?variant=21029531590 Noen som tror dette kan bli enda billigere på Black Friday? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyvind Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) HS kjører vel alltid Black November, så ytterligere tilbud er litt uvanlig.. men her har @Moskus full kontroll Endret 9. november 2017 av Øyvind det ble vel mye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Nei, det blir ikke billigere på selve Black Friday. HomeSeer kjører "Black November". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einar Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 I dag kjører jeg på Raspberry og det ser ut som den sliter litt. Noen ganger er det kjekt at jeg har blitt vant til hvor jeg finner tappeinretningen når jeg skal slå lens. Om jeg kjøper en sånn full lisens kan jeg bestemme/ombestemme meg om jeg vil kjøre den på Linux eller Windows. Win10 har litt for mange tvangsfunksjoner enn jeg liker. Så jeg ville gjerne prøve Linux men ha muligheten til å bytte til Windows om jeg butter i noe jeg ikke har tenkt på. Med andre ord: hvordan er lisensen bundet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Du kan bruke en lisens på Windows og Linux paralelt, men ikke to av hver type. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einar Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Beklager at lunta er litt bløt for øyeblikket, men det forstod jeg ikke. Mener du at siden jeg kjører HS3 på Raspberry (som jo er Linux) så kan jeg ikke få en standard lisens for Linux? Det jeg tenkte kunne være et problem er å flytte en lisens fra en maskin med Windows til en med Linux. De kjører vel ikke samme koden går jeg ut fra. Og det er vel en form for sikring mot at man kjører 2 eller flere maskiner på 1 lisens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 7 minutter siden, Einar skrev: Mener du at siden jeg kjører HS3 på Raspberry (som jo er Linux) så kan jeg ikke få en standard lisens for Linux? Du kan kjøre den samme lisensen på både Windows og Linux samtidig (som da blir på to "maskiner", selv om den ene er en Pi), men ikke 2xWindows eller 2xLinux. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einar Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Ahh, da forstår jeg, takk. At det er akseptert tenkte jeg ikke på som en mulighet. Men det er jo så pop med kjøp 2 eller 3 betal for 1 ellers, så hvorfor ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.