MrM Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Har Homeseer på windows. Det virker aom at mine Fibaro røykvarlse på z-wave sovner. Virker som jeg mister kontakten og må kjøre en wake up. Trenger tips på hva jeg må gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Gaute Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Uten at jeg kjenner Fibaro sin røykvarsler, så er det vel slik de fleste batteri-enheter fungerer. De må vekkes for å få kontakt med kontrolleren. Den kan vel ikke trigges fra HS, men gir signal til HS når den oppdager røyk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 MrM Skrevet 12. november 2017 Forfatter Del Skrevet 12. november 2017 8 timer siden, Gaute skrev: Uten at jeg kjenner Fibaro sin røykvarsler, så er det vel slik de fleste batteri-enheter fungerer. De må vekkes for å få kontakt med kontrolleren. Den kan vel ikke trigges fra HS, men gir signal til HS når den oppdager røyk. Skjønner at den kun sender og ikke lytter da, men man blir litt usikker på om den er oppe å går. Noen av linjene har ikke endret seg siden oktober. Det betyr at polling mot denne noden ikke fungerer. Takk for svar Gaute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Gaute Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 1 time siden, MrM skrev: Det betyr at polling mot denne noden ikke fungerer. Du kan vel kanskje stille inn hvor ofte den skal polles, men den er jo oppdatert i dag kl. 07.22(temperatur)? Da vet du jo at den virker vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 11 timer siden, MrM skrev: Det betyr at polling mot denne noden ikke fungerer. Ikke nødvendigvis, batteristatuser kan være så som så. Har du faktisk testet dem (med fyrstikk-metoden)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
MrM
Har Homeseer på windows. Det virker aom at mine Fibaro røykvarlse på z-wave sovner. Virker som jeg mister kontakten og må kjøre en wake up. Trenger tips på hva jeg må gjøre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider
4 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.