Fermate Skrevet 19. november 2017 Skrevet 19. november 2017 Så var vårt første smarthustreff avviklet. Vi maste ikke på at foredragsholderne skulle holde tiden så vi endte opp med å være ferdig kl 19, - 2 timer over tiden Totalt brukte vi altså 7 timer (!) Det er hele ble ganske bra syns jeg etter forholdene å betrakte: -Det var gratis -Det var ingen program komité -Vi betalte ingen foredragsholderne -Vi brukte lånte lokaler Som jeg sa da vi var ferdig hadde det vært gøy å høre hva dere synes var bra og hva som kunne vært gjort annerledes / bedre neste gang. Skal vi lage det større ? Mindre? Bredere fag? Smalere teknologi? Flere parallell sesjoner så folk kan velge? Kanskje Stavanger, Trondheim, Bergen eller Tromsø står for tur?? Om noen har bilder de vil dele kan de legge dem her. 6 Siter
Fermate Skrevet 19. november 2017 Forfatter Skrevet 19. november 2017 Dette skjerfet lå igjen på bakerste rad da vi ryddet. Kontakt meg for henting. Siter
Populært innlegg Fermate Skrevet 19. november 2017 Forfatter Populært innlegg Skrevet 19. november 2017 Jeg selv vil rette en takk til alle foredragsholderne og en spesiell takk til de gutta som tok fly inn for å være med på dette. Kjempebra! Og for dere som gikk før trekningen av EchoDot'en kan jeg opplyse at alle badger som var lagt igjen var med i trekkningen og at Trym trakk @Lazarus som den heldige vinner. Gratulerer! Jeg rakk dessverre ikke å ta så mange bilder men her er de få jeg tok. Trym tok masse video man jeg har ikke sett på den og rekker nok ikke å gjøre noe med den før jeg drar på ferie neste uke. @Moskus : Salen følger ivrig med OpenHAB med @Lazarus : Smartthings med @Snowman : 11 Siter
Lasarus Skrevet 20. november 2017 Skrevet 20. november 2017 Veldig bra at @Fermate gjorde ein så stor jobb for å faktisk få dette til! Sjølvsagt veldig "bittert" at det var Alexamotstander @Lazarus og ikkje @Lasarus som stakk av med Dot`en, men det får så vera... Fint med generelle tema på det fyrste treffet; interessant og lærerikt. Kanskje ein neste gang skal fokusera litt på tema som går på tvers av system. Parallellsesjonar knytta til system/tema kan også vera ein god ide. Siter
Actibus Skrevet 20. november 2017 Skrevet 20. november 2017 Enig med fokus tema på tvers av systemer, for min egen del som har beina godt planta allerede er det ikke fullt så interessant å se på andre systemer egentlig. Parallellsesjoner på de forskjellige systemene med noe demo/diskusjoner kunne vært interessant, men da er man jo samtidig avhengig av det kommer litt folk til de forskjellige systemene. 1 Siter
ZoRaC Skrevet 22. august 2018 Skrevet 22. august 2018 Det har snart gått ett år og erfaringene fra sist er vel at "dette må vi gjenta"? Så, hvem tar på seg å arrangerer dette, hvor og når? 3 Siter
clio75 Skrevet 22. august 2018 Skrevet 22. august 2018 Om vi tar det i vestfold, kan vi sikkert låne jobbens lokaler på Skoppum eller Larvik [emoji4]Sent from my SM-G930F using Tapatalk 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.