Odd Skrevet 20. november 2017 Skrevet 20. november 2017 Kona mistenker at det må være noen flotte damer på denne siten ettersom jeg til stadighet er innom .. Inntrykket mitt er vel at dette er om mulig vesentlig mer nerdete og mannsdominert enn det verste spill miljø .. eller tar jeg feil? ? 3 Siter
Salvesen Skrevet 20. november 2017 Skrevet 20. november 2017 1 minutt siden, Odd skrev: Kona mistenker at det må være noen flotte damer på denne siten ettersom jeg til stadighet er innom .. Inntrykket mitt er vel at dette er om mulig vesentlig mer nerdete og mannsdominert enn det verste spill miljø .. eller tar jeg feil? Jeg vill si yrket automasjon er mannsdominert. Det er sjeldent jeg ser kvinner, spesielt i industrien. De fleste jeg kommer på er utviklere, ikke at det er noe galt da Siter
Moskus Skrevet 20. november 2017 Skrevet 20. november 2017 Det er vel kun ei jente her på forumet, så andelen er ganske lav. Men jeg tviler på at kvotering vil hjelpe i dette tilfellet... Siter
Odd Skrevet 20. november 2017 Forfatter Skrevet 20. november 2017 (endret) ? 1 av 1000 du verden Endret 20. november 2017 av Odd Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.