Hr Kotelett Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Er på jakt etter lys til å hive på mursteinsmuren som gjerne lyser opp hele bredden på asfalten, noen som har vært borti noe slikt? Det jeg har funnet til nå er gjerne bare noe som lyser opp max 50cm under kilden, ønsket er jo seperate lys som slår seg på ihht om vi kommer oppenifra eller nedenifra via deteksjon i Homeseer, men først og fremt trenger jeg lys ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 LEDstripe + trappenese? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 22. november 2017 Forfatter Del Skrevet 22. november 2017 Hmm inne på noe hvertfall skulle hatt noen meter til med kastelengde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Jeg har LED-spotter i buskene også. De kaster jo lyset lenger men blir da punkter nedover. Det er ganske bra slepelys med LED-strip-oppsettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 @Moskus, hvor har du styringen til den ledlisten? Innendørs og så har du bare ledninger ut til selve ledlisten? eller ligger alt i nærheten av listen? Og bruker du Fibaro RGBW eller noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 18 minutter siden, Hr Kotelett skrev: @Moskus, hvor har du styringen til den ledlisten? Innendørs og så har du bare ledninger ut til selve ledlisten? Hadde utendørs først, men selv om trafoene var IP67 holdt de ikke tett. Nå har jeg de innendørs. Styres med et enkelt relé. Sjeldent jeg har behov for å dimme utelysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.