vestlenning Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Ubuntu og UZB1 eller RaZberry - pro et contra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyvind Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Kommer vel mye an på hvilket system du tenker kjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vestlenning Skrevet 22. november 2017 Forfatter Del Skrevet 22. november 2017 (endret) Utvidelse av hjemmelaget system via z-way-server. Endret 22. november 2017 av vestlenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Jeg vet ikke hva som er best, men jeg har kjørt Razberry i ca. ett år nå uten problemer. Alt er veldig stabilt. Har slitt ut ett SD-kort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vestlenning Skrevet 23. november 2017 Forfatter Del Skrevet 23. november 2017 (endret) 24 minutter siden, xibriz skrev: Har slitt ut ett SD-kort. Er det z-way-server som er synderen? I så fall, hva med å logge til minnepinne? Endret 23. november 2017 av vestlenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) 3 minutter siden, vestlenning skrev: Er det z-way-server som er synderen? I så fall, hva med å logge til minnepinne? Du kan sette opp hva du vil i stedet for SD-kort. Minnepenne, SSD, HDD osv. Hvis jeg skulle gjort noe på den fronten hadde jeg gått for SSD. Du kan tilogmed kjøre SSD i RAID1. Endret 23. november 2017 av xibriz 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vestlenning Skrevet 23. november 2017 Forfatter Del Skrevet 23. november 2017 Absolutt, men Raspberryene mine har ikke slitt ut SD-kort på flere år så en minnepinne for z-way-server.log burde vel holde ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.