Odd Skrevet 23. november 2017 Skrevet 23. november 2017 Kjøpte dette kameraet for 688,- Kjørte manuell installasjon fordi jeg ikke ønsker noe skyløsning. Har et greit standard web grensesnitt og mer enn bra nok billedkvalitet. Faktisk positivt overrasket over natt funksjonen, veldig bra. Det er vanskelig å finne dokumentasjon på hvordan du aksesserer det direkte, men har fått samlet nok til å styre det fra HSTouch. Kameraet virker også via NetCam plugin for å ta øyeblikks bilder. Bruk "SnapShot" konfigen i bildet ovenfor. 2 Siter
Odd Skrevet 31. januar 2019 Forfatter Skrevet 31. januar 2019 D-Link har vært slepphendt med rot sertifikater. Det har ført til at enkelte sertifikater som er utstedt for Java tilgang mot Cam og rutere er satt som utløpt i Win10. Eneste løsning for å få realtime streaming mot HSTouch er å oppdatere firmware. Det er ikke akkurat enkelt å finne firmware for eldre og "billige" camera, D-Link gjør rett og slette en drittjobb, men den som leter skal finne. Her er en link til en side som i alle fall dekker mitt cam. Firmware for D-Link cam Det fine med dette kameraet er pris … ca 700 og at det vanligvis virker utmerket både med hensyn til lyd, bilde og streaming direkte uten noe om og men hvis en legger inn det jeg har skrevet ovenfor. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.