- 0
fersk med smarthus
-
Lignende innhold
-
nobø connect Dårlig valg av Nobø/Glen Dimplex å kun støtte Futurehome!
Av JKK,
- homey pro
- futurehome
- (og 4 andre)
- 10 svar
- 1 037 visninger
-
- 0 svar
- 498 visninger
-
- 0 svar
- 1 853 visninger
-
- 0 svar
- 757 visninger
-
- 2 svar
- 1 476 visninger
-
Spørsmål
Deuce
Heisann!
Jeg er helt fersk her og har noen "enkle" spørsmål angående dette med smarthus.
Jeg skal overta en ny leilighet og har lyst å gjøre den litt smartere. Tenker mest på enkle styringer av varme og lys.
Det jeg har lest meg opp til er at kanskje Fibaro home center eller Furturehome hub er en grei start. Dette med tanke på at brukervennlighet er viktig, for at kjerringa skal forstå noe som helst. Men også fordi jeg ikke er veldig kyndig på programmering, selv om jeg er elektriker.
Jeg holder en liten knapp på Furturehome sitt system da jeg likte layouten de har i appen(ut ifra bilder). Hvis ikke noen her inne har noen sterke anbefalinger til andre produsenter?
Det jeg lurer på er om f.eks. Furturehome sitt system kan snakke med alle z-wave produkter på markedet? Eller om det finnes forskjellig "typer" z-wave produkter/kommunikasjon? F.eks. kjøpt fra utlandet (50Hz/230V)?
takk for svar
Endring: Jeg fant denne listen til furturehome https://futurehome.no/stottede-smarthus-produkter/ , den var litt skuffende. Er det like begrenset for Fibaro home center også?
Fant også ut at denne er postet på feil plass, men som sagt så er jeg ganske fersk her.
Endret av DeuceLenke til kommentar
Del på andre sider
8 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.