kimstoroy Skrevet 25. november 2017 Skrevet 25. november 2017 Hvordan får dere push varsler til mobil fra Homeseer? Siter
Fredrick Skrevet 25. november 2017 Skrevet 25. november 2017 Pushover3P plugin, Pushover installert på telefonen 2 Siter
kimstoroy Skrevet 25. november 2017 Forfatter Skrevet 25. november 2017 @Fredrick takker, dette fungerte utmerket Siter
Nettopp Skrevet 26. november 2017 Skrevet 26. november 2017 Det er også mulig å benytte Ifttt, da behøver man ikke plugin. Litt script må til, men det er en god beskrivelse et sted på siden her. 1 Siter
Moskus Skrevet 26. november 2017 Skrevet 26. november 2017 6 timer siden, Nettopp skrev: Det er også mulig å benytte Ifttt, da behøver man ikke plugin. Litt script må til, men det er en god beskrivelse et sted på siden her. Sant, men det er enklere og mer intuitivt med en plugin. Så lenge man ikke kjører på en Zee2, foretrekker jeg personlig den måten. ... og så slipper man å bruke IFTTT... Siter
darkZ Skrevet 26. november 2017 Skrevet 26. november 2017 Sant, men det er enklere og mer intuitivt med en plugin. Så lenge man ikke kjører på en Zee2, foretrekker jeg personlig den måten.Pga begrensning på antall plugins? Eller fungerer den ikke på Linux?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
ZoRaC Skrevet 26. november 2017 Skrevet 26. november 2017 4 minutter siden, darkZ skrev: Pga begrensning på antall plugins? Eller fungerer den ikke på Linux? Fungerer fint på Linux, så det et nok det begrensede antallet plugins som er utfordringen. 1 Siter
nilsanmy Skrevet 27. november 2017 Skrevet 27. november 2017 Pushbullet fungerer veldig fint også. Siter
aeklo Skrevet 18. desember 2017 Skrevet 18. desember 2017 (endret) Noen av disse (eller andre apps) som kan gjøre litt mer ut av seg enn en push-melding? Tenker i tilfelle brann/innbrudd, at man får et mer tydelig varsel. Regner med mulighetene er noe begrenset på iOS, men Ring-appen lager jo leven når noen ringer på døra Edit: Pushover har egne varsler for viktige meldinger, ser jeg Endret 18. desember 2017 av aeklo Siter
Moskus Skrevet 19. desember 2017 Skrevet 19. desember 2017 Jeg får HomeSeer til å ringe meg hvis det er krise, men det er ikke bare trivielt å sette opp... Siter
Marhil Skrevet 20. desember 2017 Skrevet 20. desember 2017 Pushover med emergency prioritet som må bekreftes sammen med alien alarm long lyden er vanskelig å gå glipp av [emoji6] 1 Siter
Frankis78 Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 På 20.12.2017 den 16.38, Hilmar skrev: Pushover med emergency prioritet som må bekreftes sammen med alien alarm long lyden er vanskelig å gå glipp av Har du et screenshot av hvordan du bruker emergency prioritet i event Jeg har satt opp vanlig, men ikke prøvt emergency enda:) Siter
Marhil Skrevet 1. februar 2018 Skrevet 1. februar 2018 Har du et screenshot av hvordan du bruker emergency prioritet i event Jeg har satt opp vanlig, men ikke prøvt emergency enda:) Beklager, jeg bruker ikke HomeSeer, så vet ikke hvor nyttig det er med skjermskudd. Men her er vel et bilde jeg fant på nettet: http://s652164905.websitehome.co.uk/plugins/Pushover_H_Documentation/images/image6.png Siter
Frankis78 Skrevet 1. februar 2018 Skrevet 1. februar 2018 Akkurat nå, Hilmar skrev: Beklager, jeg bruker ikke HomeSeer, så vet ikke hvor nyttig det er med skjermskudd. Men her er vel et bilde jeg fant på nettet: http://s652164905.websitehome.co.uk/plugins/Pushover_H_Documentation/images/image6.png Aha ja stemmer det? Jeg skal teste ut litt på emergency funskjonen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.