clio75 Skrevet 26. november 2017 Skrevet 26. november 2017 Hei, På min VERA har jeg en FIBARO RGBW som viker supert. Og jeg har lagt til en NODON WALL switch CWS-3-1-01 Begge synes i VERA og begge ser ut til å oppføre seg "normalt" i Z-wave netwerket. MEN Når jeg prøver å kontrolere FIbaro med Bryter skjer det lite. Jeg har prøvd å sette de i samme gruppe. Virker ikke Jeg har prøvd å trigge sener, men det er så trekt at jeg tror ikke WAF blir akseptabel. Jeg har prøvd å linke de to sammen, men uten resultat. Noen som kan hjelpe ?? Siter
PerH Skrevet 27. november 2017 Skrevet 27. november 2017 http://www.vesternet.com/resources/application-notes/apnt-19#.WMGg14WcHZs Har du sett denne? (UI7 er midt på siden) Har ikke prøvd selv enda, syns de få z-wave enhetene jeg har har fungert bra via scenes. Skal prøve i kveld. Siter
clio75 Skrevet 27. november 2017 Forfatter Skrevet 27. november 2017 2 minutes ago, PerH said: Har du sett denne? Nei, og Takk Skal prøve denne i kveld. Har også funnet en PDF. Denne gjeller NODON OCTA bryteren, men regner med at CWS er bygget opp ganske likt. Forklarer litt dypere om bryteren z_wave_nodon_octan_remote_vera_ui7_tutorial.pdf Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.