Oliver Skrevet 26. november 2017 Skrevet 26. november 2017 Hei Ønsker en lyd-tilbakemelding på at knapper er blitt betjent i HSTouch. Et lite pip, tanken er hvis jeg har en transparent knapp som ikke gir visuell tilbakemelding. Er det en enkel måte å gjøre det på eller må det lages event som spiller av en lydfil? Siter
ZoRaC Skrevet 26. november 2017 Skrevet 26. november 2017 6 minutter siden, Oliver skrev: Ønsker en lyd-tilbakemelding på at knapper er blitt betjent i HSTouch. Et lite pip, tanken er hvis jeg har en transparent knapp som ikke gir visuell tilbakemelding. Er det en enkel måte å gjøre det på eller må det lages event som spiller av en lydfil? Mulig du kan bruke denne funksjonen? Hvis ikke det fungerer, så er det å bruke et event en løsning jeg tror vil fungere. Siter
Oliver Skrevet 26. november 2017 Forfatter Skrevet 26. november 2017 Ja det var like enkelt som genialt☺ Funket som bare det og veldig enkelt, takker? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.