Oliver Skrevet 27. november 2017 Skrevet 27. november 2017 Hei Er ute etter et program som jeg kan designe skjermbildene mine på. Fordelen er at jeg ikke skal linke det mot noen sentral, bare bruke layouten. Siter
Oliver Skrevet 27. november 2017 Forfatter Skrevet 27. november 2017 1 time siden, iblis skrev: Adobe XD Takk, skal sjekke det ut. Siter
Fredrick Skrevet 27. november 2017 Skrevet 27. november 2017 Bare jeg som syns Adobe sin betalingsmodell er helt på trynet? De tvinger deg inn i abonnementer som koster fra 140kr/mnd, eventuelt 600 for alle programmene. Hva hvis man bare bruker programmene av og til og ikke trenger cloud og nye features? Jeg kjøpte Lightroom for 5 år siden, kostet 750 kroner og fungerer fint ennå. Skulle jeg hatt samme program med CC ville jeg havnet på 10x den prisen. Sjekk ut Sketch, de har jeg lest en del bra om selv om jeg ikke har testet det. De selger programmet med oppdateringer i 12mnd for 99$, deretter eier du versjonen du endte på, eller kan tegne videre abonnement. Siter
Merko Skrevet 27. november 2017 Skrevet 27. november 2017 Adobe X D er gratis. Sketch fungerer vel kun til Mac Siter
Fredrick Skrevet 27. november 2017 Skrevet 27. november 2017 Det første som kommer opp er jo å velge gratis prøveversjon/en betalingsplan, hvordan er det gratis? 1 Siter
iblis Skrevet 27. november 2017 Skrevet 27. november 2017 1 time siden, Merko skrev: Adobe X D er gratis. Den var kun gratis under betaen som endte 18 oktober. Siter
Merko Skrevet 27. november 2017 Skrevet 27. november 2017 36 minutter siden, Fredrick skrev: Det første som kommer opp er jo å velge gratis prøveversjon/en betalingsplan, hvordan er det gratis? Ah. Jeg som kjører Beta av Adobe Siter
LEHoisveen Skrevet 24. januar 2022 Skrevet 24. januar 2022 Affinity Designer og Affinity Publisher er to suverene verktøy, ikke bare for design av interface, men også all annen grafikk, trykksaker, osv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.