Tarzan Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Har bestilt meg Home Center 2.. Bruker Domoticz fra før.. Hva bør jeg tenke på når jeg skal begynne å legge inn komponentene i HC2? Må jeg inn i Domoticz først og slette dem fra maskinvare? deretter ny læremodus og søke dem inn på HC2? Hva med northq power reader? vil man kunne legge inn en ny målerstand i HC2 og fortsette tellingen der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Du burde i utgangspunktet ha mulighet til å overføre "master" controller fra Domoticz til HC2, men jeg vet ikke hvordan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarzan Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Fikk HC2 i dag, og startet med å oppgradere softwaren i den.. Men etter 2-3 timer står den fremdeles å "jobber" Nesten sort bilde med blå prikker som går i ring som på bildet.. Skal det ta lang tid eller har det gått galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarzan Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Fant ut at nettleser måtte slette alt innhold (cache), så funket det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.