Mastiff Skrevet 1. desember 2017 Skrevet 1. desember 2017 Jeg har mitt faste opplegg med nettside og strømplugger som jeg bruker. Jeg kjøpte tre stykker av denne ovnen på 800 watt og to av storebroren på 1500 watt for å kjøre inn i huset. Og satte den på, stilte inn temperaturen, og kjørte i vei. Og...ingenting skjedde. For når ovnen får strøm igjen, må man fysisk trykke på en på-knapp på siden for at det skal komme varme i den! En ting er min spesialiserte bruk, men har de ikke tenkt på at det iblant er strømbrudd i hus? Veldig koselig å komme hjem, og så er det iskaldt fordi strømmen har vært borte i tre sekunder (det er nok, jeg testet) og ovnen dermed ikke klarer å slå seg på! Ovnen har innebygd timere, som jeg ikke trenger, men det virker ikke som om den kan settes til å være alltid på etter strømbrudd. Snakker om idioti! 1 Siter
Evelen Skrevet 1. desember 2017 Skrevet 1. desember 2017 rimelig provoserende med slike små detaljer som ødelegger Hadde noen eksterne harddisker som fungerte på samme måte før, fryktelig irriterende. Siter
Mastiff Skrevet 1. desember 2017 Forfatter Skrevet 1. desember 2017 Jepp, helt håpløst. Jeg skal ringe Whiteaway i morgen og godsnakke med dem, så jeg får byttet ovnene i Mill med glassfront (det må være en viss stil, hele huset er finere møbelsnekkerhåndverk). Jeg har et par Mill av stål på hytta, og de funker som de skal når man trekker strømmen og setter den inn igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.