Mr_Stian Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Hei. Er helt ny i Homeseer verdenen så dette er kanskje diskutert tidligere, men greide ikke å finne så mye. Har fått satt opp Homeseer å er veldig i starten av å lære med dette. Men har nå fått satt opp styring av utelyset i første omgang. Men har lurt litt på hvilke muligheter jeg har med eksisterende utstyr. Jeg har i dag Yale doorman V2 og Sector alarm. Kan jeg få dette til å snakke med Homeseer? Hva må eventuelt gjøres? Vet det går an å få en modul til låsen hvor jeg kan bruke deres app til å sette den opp. Har ikke denne modulen enda. Hos sector så skal jeg og ha tilgang til app, men har ikke brukt denne enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Noen har laget et script for sector alarm, men om du kan bruke Doorman med det vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr_Stian Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Har sett det scriptet. Nå har jeg ikke begynt å prøve meg på script enda så får se hvordan det går. Ser at Sector nå også får opp status på dørlåsen i sin app. Hva er det som må gjøres fra alarmen sin side for å få scriptet til å virke? Eller er det bare å sette det inn så skal det funke? Vet dette kanskje er litt rare spørsmål men er som sagt veldig ny i denne verdenen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 2 timer siden, Mr_Stian skrev: Eller er det bare å sette det inn så skal det funke? Bare sett inn brukernavn, passord og panelID; så skal vel resten gå av seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.