kodax Skrevet 4. desember 2017 Skrevet 4. desember 2017 Jeg installerte HomeSeer Pro i går på en vanlig Windows 7-PC, og satte UZB1 inn i PC-en i dag. (Den lyste blått i begynnelsen, men lyset slukker etter en stund.) Jeg har lagt inn driveren fra zwave.me og restartet PC-en, men den dukker ikke opp under PLUG-INS. Noen som vet hva jeg gjør feil? Siter
JxxxIxxx Skrevet 4. desember 2017 Skrevet 4. desember 2017 Antar at du ikke har installert plugin (Plugins->Manage->Additional Interfaces osv.) https://forums.homeseer.com/showthread.php?t=164856 1 Siter
kodax Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Skrevet 4. desember 2017 Det var det jeg også tenkte, men jeg finner ingen som heter Z-WAVE eller UZB1.. Siter
JxxxIxxx Skrevet 4. desember 2017 Skrevet 4. desember 2017 (endret) 16 minutes ago, kodax said: Det var det jeg også tenkte, men jeg finner ingen som heter Z-WAVE eller UZB1.. Hos meg er den øverst under "Lighting & Primary Technonlogy" Endret 4. desember 2017 av JxxxIxxx 1 Siter
kodax Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Skrevet 4. desember 2017 Ah, så bare "Ligthing", så kikket ikke inn der. Takk! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.