Ronny Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Bare for å ha nevnt det. Om noen kommer opp med noe sånt, med dertil musikk, så kommer jeg gjerne på "konserten" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Jeg har et stykke igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Men du har vel utvidet i år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 1 time siden, lilfire skrev: Men du har vel utvidet i år? Nei, har ikke tid. Det er vanskeligere enn jeg hadde trodd å mikse lys på en virtuell konsoll. Til lyd har jeg hardware tilgjengelig, men ikke lys... Dvs, denne metoden fungerte ikke så godt til lys som til lyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.