Trash2000 Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Forsøker å konfigurere opp HomeTroller med UZB1, men det går ikke helt etter planen. Er det samme hvilken USB-port jeg bruker? Så langt jeg tolker feilmeldingene, så finner den ikke sticken. Har forsøkt å Google problematikken, men bare funnet feilmeldingen knyttet til Windows-installasjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 1 time siden, Trash2000 skrev: Er det samme hvilken USB-port jeg bruker? Det må vel være den som er koblet til...? Har du mer enn en USB-dings koblet til maskinen (RPi?) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trash2000 Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Løste seg etter hvert. Måtte restarte noen ganger før den dukket opp som grønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.