TomasV Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Kjøpte en Zipato Mini Keypad mest for å kunne velge home/Away når jeg kommer og drar. Men klarer ikke helt å forstå hvordan jeg skal gjøre det for å få det til å virke. Hvis jeg trykker home og kode (kode har jeg fått lagt inn) så kommer det i loggen at den prøver å låse/låse opp døren. Jeg skulle ønske den bare satt Virtuel Device "Home" til ON, og ikke mere. Er det mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Håvardgj Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) hva med å lage et event som dette Psuedokode IF "keypad låser" THEN set "VD_status_HOME" to "Away/off" IF "keypad låser opp" THEN set "VD_status_HOME" to "Home/on" Endret 30. juni 2016 av Håvardgj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 10 timer siden, TomasV skrev: Kjøpte en Zipato Mini Keypad ... er det den med RFID-leser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
TomasV
Kjøpte en Zipato Mini Keypad mest for å kunne velge home/Away når jeg kommer og drar.
Men klarer ikke helt å forstå hvordan jeg skal gjøre det for å få det til å virke.
Hvis jeg trykker home og kode (kode har jeg fått lagt inn) så kommer det i loggen at den prøver å låse/låse opp døren.
Jeg skulle ønske den bare satt Virtuel Device "Home" til ON, og ikke mere.
Er det mulig?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.