DrLaban Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 Noen som bruker databasen til Device History for å kjører spørringer i egne script? Hadde vært kjekt å kunne benytte dataene som ligger der for å kjøre litt beregninger etc. Siter
Moskus Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Nei, ikke enda. Men jeg er veldig interessert i det. Tror vi får spørre utvikler. Hvilke spørringer tenker du på? Siter
DrLaban Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Skrevet 4. juli 2016 F.eks. beregning av forbruk i ulike varianter og tidsrom. Dumt å ikke kunne bruke alle de dataene som blir lagret i den databasen der Man kan jo da også bruke de til å lage egne grafer i andre verktøy. Siter
Moskus Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Det er jo en database, så i utgangspunktet er det jo bare å lese ut. Men jeg ser hva du mener. Mer praktisk om det er innebygget. Siter
lilfire Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Jeg bruker ikke Device History, men testet det for en stund siden og mener å huske at jeg følte samme behov og testet litt. Mener å huske at det var sqlite3 som ble benyttet så skal ikke være noe problem å lese ut i .net 1 Siter
Moskus Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 10 timer siden, lilfire skrev: .net Aaa! Hvorfor er denne linken så vanskelig å finne med google? Takk! ... og bookmarked! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.