Fermate Skrevet 11. desember 2017 Skrevet 11. desember 2017 Som vanlig er det vel bare meg som ikke har fått med meg at du nå kan registrere en norsk adresse som "Device location" inn i Alexa La inn min gate i Lillestrøm og bad om værmelding: In Raelingen is is now... Hmm jaja Mye bedre enn Sealte da Alexa, where am I? You are 3,7 kliometers notheast of the center of Blystadlia aha, så jeg er altså i nærheten av det store kjente stedet Blystadlia hehe Noen som har noe mer erfaringer med dette? 3 4 Siter
Moskus Skrevet 11. desember 2017 Skrevet 11. desember 2017 YESSS! Takk for tipset! Det var jo veldig hendig! Siter
Thorbjørn Skrevet 11. desember 2017 Skrevet 11. desember 2017 Takk - den hadde ikke eg heller fått med meg! Siter
xibriz Skrevet 11. desember 2017 Skrevet 11. desember 2017 Nice. Dette må være helt nytt.. Det er ikke mange månedene siden jeg sjekket sist. Men jeg får været for Nordkjosbotn (8 mil) i stedet for Tromsø som er noen km unna Siter
Movcon Skrevet 11. desember 2017 Skrevet 11. desember 2017 Spoiler Glimrende! Takker for den. ? Siter
Fermate Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Skrevet 12. desember 2017 15 timer siden, xibriz skrev: Nice. Dette må være helt nytt.. Det er ikke mange månedene siden jeg sjekket sist. Kan se ut på postinger på nettet at det er ca 4 uker siden den kom 15 timer siden, xibriz skrev: Men jeg får været for Nordkjosbotn (8 mil) i stedet for Tromsø som er noen km unna Har ikke helt fått meg meg hvordan den funker ennå. Ser ut som om den forlanger gatenavn og by for å fungere men er usikker på om den vil ha o eller oe for ø. Også; setter den tidssone automatisk når du angir adresse eller må/bør den også settes (etterpå) ? Siter
Moskus Skrevet 12. desember 2017 Skrevet 12. desember 2017 22 minutter siden, Fermate skrev: Også; setter den tidssone automatisk når du angir adresse eller må/bør den også settes (etterpå) ? Den måtte stilles etterpå (idiotisk nok), iallfall for meg. Siter
Movcon Skrevet 12. desember 2017 Skrevet 12. desember 2017 Sitat Setter inn mitt sted, Råholt, med "å". Det funker uproblematisk. Værmeldingen for Råholt leses også opp når jeg ber om det. Måtte også sette inn tidssone etterpå. Da er det bare å vente på norsk stemmekontroll..... Siter
xibriz Skrevet 12. desember 2017 Skrevet 12. desember 2017 Jeg prøvde flere versjoner av full adresse (Har ø både i by og poststed) men fikk ikke opp værmeldingen for noe i nærheten. Kan hende du har flaks @Movcon, hadde jeg bodd på Nordkjosbotn hadde det jo også fungert uproblematisk:p Siter
Movcon Skrevet 12. desember 2017 Skrevet 12. desember 2017 14 minutter siden, xibriz skrev: Jeg prøvde flere versjoner av full adresse (Har ø både i by og poststed) men fikk ikke opp værmeldingen for noe i nærheten. Kan hende du har flaks @Movcon, hadde jeg bodd på Nordkjosbotn hadde det jo også fungert uproblematisk:p Kjedelig, og mystisk. Råholt er jo unektelig en noe mindre plass enn Tromsø. ...men du kan jo spørre Alexa..... ? Siter
Norseman Skrevet 12. desember 2017 Skrevet 12. desember 2017 Storbyen Jessheim fungerer også. Endelig værmelding ? Siter
Ø.L Skrevet 30. desember 2017 Skrevet 30. desember 2017 Hei. Får ikke lagt inn lokal adresse i Tromsø. Noen som kan hjelpe? Siter
xibriz Skrevet 31. desember 2017 Skrevet 31. desember 2017 14 timer siden, Ø.L skrev: Hei. Får ikke lagt inn lokal adresse i Tromsø. Noen som kan hjelpe? I appen eller på nettsiden? Slik ser det ut i min app. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.