Snowman Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Just now, Moskus said: Not to say I told you so, but... Tyyyy, Siddis. :-) Den som ikke spør intet lærer sa en venn av meg en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 2 minutter siden, Snowman skrev: Den som ikke spør intet lærer sa en venn av meg en gang. Ja, det hadde jo vært kjekt om de sa noe á la "sett parameter 27 til 2 så går det bra". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tverfyll Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Skal du 25 minutter siden, Snowman skrev: Tyyyy, Siddis. :-) Den som ikke spør intet lærer sa en venn av meg en gang. Regner med du skal plassere knappene for S1 og S2 på forskjellige lokasjoner? Hvis ikke er det nok like lett å bare trykke inn begge knappene samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowman Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Jepp @Moskus og @Tverfyll nå som dommen har falt fra fibaro, så må jeg tenke alternativt. Ønsker å frede S1 til bare sin egen, mulig jeg har både scene og assosiering på s2. Litt mindre sexy, men gjør trikset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tverfyll Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Da tror jeg denne metoden vil fungere. Forsøkte meg på en skisse med første online tegneprogrammet jeg fant=) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowman Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 2 minutes ago, Tverfyll said: Da tror jeg denne metoden vil fungere. Forsøkte meg på en skisse med første online tegneprogrammet jeg fant=) Ingen grunn til at det ikke skulle funke. Blir det samme som om man hadde benyttet en fullstørelse knapp på en dobbelbryter. PS godt tegnet :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.