Andreaz Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Hei, Søkt, men ikke funnet.. så spør der jeg får best svar, her Finnes det en astro-ur funksjon/app/scene til Vera? (Eller HS også) I forbindelse med nytt garasjebygg, så kunne jeg godt tenkt meg å kastet ut den vanlige skumringsdimmeren på huset, og styrt både utelys på hus og garasje via en astro-ur funksjon (og et par Fibaro switcher) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 49 minutter siden, Andreaz skrev: Finnes det en astro-ur funksjon/app/scene til Vera? (Eller HS også) Astro-ur... er typisk en trigger ved "soloppgang" og "solnedgang"? Finnes i HomeSeer. Burde også vinnes i Vera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clio75 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Astro-ur... er typisk en trigger ved "soloppgang" og "solnedgang"? FinnesKan bekrefte at det finnes soloppgang og solnedgang trigger [emoji16]Sent from my SM-G930F using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.