Andreaz Skrevet 11. desember 2017 Skrevet 11. desember 2017 Hei, Søkt, men ikke funnet.. så spør der jeg får best svar, her Finnes det en astro-ur funksjon/app/scene til Vera? (Eller HS også) I forbindelse med nytt garasjebygg, så kunne jeg godt tenkt meg å kastet ut den vanlige skumringsdimmeren på huset, og styrt både utelys på hus og garasje via en astro-ur funksjon (og et par Fibaro switcher) Siter
Moskus Skrevet 11. desember 2017 Skrevet 11. desember 2017 49 minutter siden, Andreaz skrev: Finnes det en astro-ur funksjon/app/scene til Vera? (Eller HS også) Astro-ur... er typisk en trigger ved "soloppgang" og "solnedgang"? Finnes i HomeSeer. Burde også vinnes i Vera. Siter
clio75 Skrevet 11. desember 2017 Skrevet 11. desember 2017 Astro-ur... er typisk en trigger ved "soloppgang" og "solnedgang"? FinnesKan bekrefte at det finnes soloppgang og solnedgang trigger [emoji16]Sent from my SM-G930F using Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.