kimstoroy Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) Hei. Under hjemmeautomasjon treffet i Oslo ble det anbefalt en router/brannmur under sikkerhets foredraget. Noen som husker hvilken produsent dette var? Endret 13. desember 2017 av kimstoroy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Mikrotik. Paging @Lazarus. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazarus Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Anbefaler Mikrotik hAP AC. Den er jeg veldig fornøyd med. ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimstoroy Skrevet 13. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2017 Takk, ser den har innebygget wifi, det trenger jeg ikke da jeg har 2 gode AP. Kan evt RB2011iL-IN være et godt alternativ? Hvordan er bruker grensesnitt på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazarus Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 På 13/12/2017 den 14.53, kimstoroy skrev: Takk, ser den har innebygget wifi, det trenger jeg ikke da jeg har 2 gode AP. Kan evt RB2011iL-IN være et godt alternativ? Hvordan er bruker grensesnitt på disse? Den er et godt alternativ. Nå er det ikke sånn at du MÅ bruke wifi selv om den har det. Har tre stk i bruk hos meg. Kun en av dem som har wifi skrudd på. Brukergrensesnittet er noe komplisert for de som ikke er vandt med mer avanserte routere. De har en funksjon som heter quickset som lar deg sette opp et standard oppsett veldig enkelt. Mer spesialiserte oppsett krever mer arbeid. Men du får en kraftig router som kan gjøre det meste (alt?) innen nettverk. Dokumentasjonen på wikien deres er veldig bra og har step by step guider for det meste. Grensesnittet er tilgjengelig via web eller et verktøy som heter winbox. Demo av brukergrensesnitt: http://demo.mt.lv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.