SteinarH Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, ZoRaC skrev: Ok, da kan du lage en «start-deconz.bat Hehe.. det kan jeg..:-) Men det har jeg aldri gjort, så her trengs det innføring med teskje. Siter
ZoRaC Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, SteinarH skrev: Hehe.. det kan jeg..:-) Men det har jeg aldri gjort, så her trengs det innføring med teskje. Start notisblokk, lim inn kommandolinjen (uten «»), lagre som, velg filtype «alle typer» og gi filen navnet «start-deconz.bat» (i samme mappe som deCONZ.exe). Siter
SteinarH Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, ZoRaC skrev: Start notisblokk, lim inn kommandolinjen (uten «»), lagre som, velg filtype «alle typer» og gi filen navnet «start-deconz.bat» (i samme mappe som deCONZ.exe). Så enkelt? OK.. Men vet vi at det vil fungere? For porten, mener jeg? Siter
ZoRaC Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 25 minutter siden, SteinarH skrev: Så enkelt? OK.. Men vet vi at det vil fungere? For porten, mener jeg? I følge dokumentasjonen så er det slik man endrer port, så det bør funke. Siter
SteinarH Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 2 minutter siden, ZoRaC skrev: I følge dokumentasjonen så er det slik man endrer port, så det bør funke. Ja, da er det jo bare å prøve.. og håpe at det ikke gjør resten av PCen korrupt.. Takk for hjelpen Siter
SteinarH Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 16 minutter siden, ZoRaC skrev: I følge dokumentasjonen så er det slik man endrer port, så det bør funke. Så enkelt som dette? Siter
ZoRaC Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 5 minutter siden, SteinarH skrev: Så enkelt som dette? Jepp, så lenge filen heter deCONZ.exe så. Siter
SteinarH Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, ZoRaC skrev: Jepp, så lenge filen heter deCONZ.exe så. Tja.. mangler jo .exe, men er en slik fil Siter
ZoRaC Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, SteinarH skrev: Tja.. mangler jo .exe, men er en slik fil Jepp, ser riktig ut da. Siter
SteinarH Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, ZoRaC skrev: Jepp, ser riktig ut da. Høres bra ut.. Da er det bare å tørre som står for tur. Port 81, er det den du tenker er greiest å bruke? Eller bør jeg bruke en annen. Leser at 81 brukes av WWW, og at det er sikrere å bruke fra 1000 og oppover.. Noen mening? Siter
ZoRaC Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, SteinarH skrev: Port 81, er det den du tenker er greiest å bruke? Eller bør jeg bruke en annen. Leser at 81 brukes av WWW, og at det er sikrere å bruke fra 1000 og oppover.. Noen mening? Du kan bruke hvilken som helst ledig port. du bruker 80 og 8080 allerede, så 81 burde være greit. Siter
SteinarH Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, ZoRaC skrev: Du kan bruke hvilken som helst ledig port. Ok.. Skjønner ikke helt dette med porter heller..men det kommer vel etterhvert. Ser at Unifi, som også nevnt kjører her, bruker mange porter, men ikke 81.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.