Superzite Skrevet 15. desember 2017 Skrevet 15. desember 2017 Vurdere å kjøpe varme styring til ferie leilighet. Tenker da å kjøpe en Fibaro Home Center Lite, 3-4 Fibaro wall plug og fibaro bevegelse sensor. Vil dette holde eller må jeg har Fibaro Home Center 2 ? Siter
Moskus Skrevet 15. desember 2017 Skrevet 15. desember 2017 Så lenge du ikke skal gjøre noe mer enn det, så holder vel HCL lenge. Men hvorfor Fibaro? Siter
Superzite Skrevet 15. desember 2017 Forfatter Skrevet 15. desember 2017 2 hours ago, Moskus said: Så lenge du ikke skal gjøre noe mer enn det, så holder vel HCL lenge. Men hvorfor Fibaro? Det var det jeg så på som det enkleste å bruke, vedlikehold og lære til svigerfar som kommer til å være bruker av systemet, Har du andre forslag mottas det med takk. :-) Siter
Moskus Skrevet 15. desember 2017 Skrevet 15. desember 2017 Ah, du kunne sagt "svigerfar" med en gang. Men både svigerfar og mine foreldre får en Zee2 til jul. Svigermor har en allerede. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.