OleK Skrevet 16. desember 2017 Skrevet 16. desember 2017 Jeg har fått installert flere Fibaro Dimmer 2 (FGD-212) og koblet disse opp i mitt Z-Way-system. Når jeg legger til enhetene, så dukker det opp veldig mange (og flere tilsynelatende duplikater) elementer under hver av disse. For den ene av dimmerne ser det slik ut (og tilsvarende for de to andre): - Fibaro Dimmer 2 - Current consumption (26.1) - Fibaro Dimmer (26.1) - Fibaro Dimmer (26.2) - Fibaro Heat Alarm (26.1) - Fibaro Heat Alarm (26.1) - Fibaro Power Management Alarm (26.1) - Fibaro Power Management Alarm (26.1) - Fibaro Power Management Alarm (26.1) - Fibaro Power Management Alarm (26.1) - Fibaro Power Management Alarm (26.1) - Fibaro Power Management Alarm (26.1) - Fibaro System Alarm (26.1) - Fibaro System Alarm (26.1) - Total consumption (26.1) Jeg skjønner de ulike elementene som dimmer (for S1 og S2) og de ulike alarmene, men hvorfor det skal komme så mange duplikater forstår jeg ikke... Er dette noe som oppleves også med andre systemer, eller er det en bug med Z-Way? Siter
geirra Skrevet 16. desember 2017 Skrevet 16. desember 2017 Samme oppleves på andre systemer f.eks open-zwave, bare å skjule / ignore de du ikke trenger. Fibaro har en tendens til å lage ting litt spesifikt til sine systemer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.