deve87 Skrevet 18. desember 2017 Skrevet 18. desember 2017 (endret) Har 4 stk Fibaro FGS-223 (dobbel rele) hvor jeg prøver å assosiere gruppe 2 (S1-On/Off) og gruppe 4 (S2-On/Off) med de andre nodene. I det tilfelle her, er det node nr 2 som skal sende sin status til node nr 5. Node nr 2 ser ikke node nr 5 direkte. Så jeg plasserte en til 'kun' for videresending. Etter at nettverket er reparert. Ser jeg på kartet at node 6 set node 2 og node 5.. men skjer absolutt ingenting når releutgangen på node 2 er på! Har prøvd å ekskludert og inkludert de igjen. Men hjelper ingen ting.... Ser at det er noe parameter som kan justeres på, men ser ut som de står riktig på default! Hjelp ? Beklager at jeg ikke tok screenshot Endret 18. desember 2017 av deve87 Siter
ZoRaC Skrevet 19. desember 2017 Skrevet 19. desember 2017 Er alle nodene inkludert "secure" eller "non-secure"? Siter
deve87 Skrevet 19. desember 2017 Forfatter Skrevet 19. desember 2017 (endret) Alle er Fibaro FGS-223. Fikk det til å fungere ved å inkludere de secure... Leste noen tilfeller av det andre steder.. Noe merkelig var at ved å trykke gjentatte ganger på S1 og S2. Begynte plutselig S1 (Gr.2) og sende til de andre ?? Men uansett, problemet løst ? Redigert: Kan legge til at gruppe 2 og 3 fungerte uten å inkludere de secure. Endret 20. desember 2017 av deve87 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.