ZoRaC Skrevet 26. desember 2017 Skrevet 26. desember 2017 Tips til lydplanke til rundt 2000-3000 kr? • HDMI inn/ut • Bluetooth • Mulighet for å spille av en wav/mp3 på forespørsel via en form for API (fra Linux) Sistnevnte er da for å kunne bruke den som en form for «speak client» fra HomeSeer. Siter
Christian Skrevet 15. januar 2018 Skrevet 15. januar 2018 Fant du noe ? Jeg er på utkikk etter noe lignende, men jeg vil ikke at den skal gå i dvalemodus i det hele tatt og hvis den gjør det må det være mulig å styre den med discret ir. Siter
Marhil Skrevet 16. januar 2018 Skrevet 16. januar 2018 Denne fra Sony, kanskje. Den har blant annet innebygget støtte for Chromecast:https://www.prisjakt.no/product.php?p=4157525 Siter
ZoRaC Skrevet 16. januar 2018 Forfatter Skrevet 16. januar 2018 11 timer siden, Christian skrev: Fant du noe ? Jeg er på utkikk etter noe lignende, men jeg vil ikke at den skal gå i dvalemodus i det hele tatt og hvis den gjør det må det være mulig å styre den med discret ir. Jeg har bestilt en «Samsung HW-MS661 (SAMHWMS661)». Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.