ZoRaC Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Tips til lydplanke til rundt 2000-3000 kr? • HDMI inn/ut • Bluetooth • Mulighet for å spille av en wav/mp3 på forespørsel via en form for API (fra Linux) Sistnevnte er da for å kunne bruke den som en form for «speak client» fra HomeSeer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Fant du noe ? Jeg er på utkikk etter noe lignende, men jeg vil ikke at den skal gå i dvalemodus i det hele tatt og hvis den gjør det må det være mulig å styre den med discret ir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marhil Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Denne fra Sony, kanskje. Den har blant annet innebygget støtte for Chromecast:https://www.prisjakt.no/product.php?p=4157525 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 16. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2018 11 timer siden, Christian skrev: Fant du noe ? Jeg er på utkikk etter noe lignende, men jeg vil ikke at den skal gå i dvalemodus i det hele tatt og hvis den gjør det må det være mulig å styre den med discret ir. Jeg har bestilt en «Samsung HW-MS661 (SAMHWMS661)». Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.